In zilele care urmează am să prezint ceea ce se face la un curs Administrator Imobile, ce se învață, care sunt cele mai frecvente întrebări, care sunt documentele necesare pentru o asociație de proprietari și orice voi considera că este util.

Acest curs Administrator Imobile are un număr de 70h și se desfășoară pe o perioadă de 5 săptămâni, la final de săptămână (vineri, sâmbătă, duminică).

Cursul este organizat de Liga Asociațiilor de Proprietari HABITAT și Asociația Română pentru Locuințe CASA PLUS.

Cursul este structurat pe diferite domenii de interes:

  1. Reconstituire carte tehnică a construcției
  2. Echipamente ISCIR
  3. Litigii ale asociaților de proprietari
  4. Reprezentarea în instanță
  5. Organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari
  6. Angajarea contractelor cu furnizorii de servicii
  7. Managementul asociațiilor de proprietari
  8. Bune practici în cadrul asociațiilor de proprietari
  9. Managementul personalului
  10. Fiscalitatea asociațiilor de proprietari
  11. Contabilitatea imobilului
  12. Ordinea publică și siguranța cetățenilor
  13. Soluționarea alternativă a litigiilor bancare
  14. Relația asociațiilor de proprietari cu APA NOVA (pentru cei din București)
  15. Sănătatea și seccuritatea în muncă
  16. Relația asociațiilor de proprietari cu primăria
  17. Utilizarea repartitoarelor de costuri și legislația aferentă
  18. Întocmirea listelor de întreținere în programe informatice
  19. Echilibrarea instalației în cadrul montării repartitoarelor

Fiecare secțiune a cursului este prezentată de lectori cu experiență în domeniu.

Sper să găsesc timpul necesar să public periodic, la cald, ceea ce se face la acest curs.